Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

piątek, 25 lipca 2014

RZYM - podróż poślubna w skrócie

Share


Po wzruszających zaślubinach i przyjęciu weselnym, które spełniło moje odkryte na blogu marzenia m.in.:

1) TEN MĘŻCZYZNA NA MĘŻA,  w końcu uwiódł mnie skutecznie zbiorem zadań do matmy, chociaż na nią nie chodziłam i piórnikiem w pokemony za podlotka,
2) Niezaliczenie gleby podczas pierwszego tańca, nie w pierwszej minucie,
3) Suknia od projektanta (rodzice -  kocham Was!!!!),
4) Jedzenie, mnóstwo jedzenia, wszędzie jedzenie,

5) Goście zadowoleni bądź udający zadowolenie ;).


Przyszedł czas na małżeński obowiązek zagraniczny -  zwany powszechnie podróżą poślubną. Nie ma biedy (dzięki Wam goście weselni! Wiedziałam, że kwiatami prądu i wycieczki nie opłacę!)), lot do kolebki romantyczności klepnęliśmy – podekscytowani (ja) wizją  spędzenia miłośnie tygodnia w Rzymie, wybraliśmy termin. Najgorszy ever. My i tysiące pielgrzymów z całego świata, udaliśmy się do Włoch, każdy w innym celu. Ja pojeść pizzy, przytulać się ile wlezie i opalić pośladki, a reszta- wiadomo. Nie popełnijcie tego błędu co ja i znajcie się na kalendarzu. A jak chcecie, żeby było romantycznie to idźcie na randkę do Maka. Rzym - owszem, przepiękny, potykałam się o zabytki. Obywatelom w skarpetach wystających z sandałów o nośnych imionach Grażyna/Zbyszek i  o dyskretnej woni cebuli(4 euro za kawę?! Wypiję z termosu!) też się podobał. Ponawiam, wybierzcie inny termin. Oh wait, przecież bonusu w postaci takiego problemu nie będzie na świecie już nigdy więcej.




Ponieważ biuro podróży ITAKA przygotowało dla nas mnóstwo atrakcji łamiących morale w postaci niejadalnych posiłów o konsystencji rzygowinek, obrazu murzynków zbierających bawełnę nad małżeńskim łożem i braku kompetencji przewodnika, który równie dobrze mógłby oprowadzać nas po Sosnowcu – większość czasu staraliśmy się spędzać na własną rękę, po prostu ciesząc się sobą. I udało się, psioczenie na wspólnego wroga (ITAKA) dało efekt w postaci- zera spinek, chodzenia własnymi ścieżkami i zgapiania od miejscowych gdzie jedzą/co piją/i dlaczego to jest takie dobre. 
W naszej miejscowości czas się zatrzymał na latach 90’, żałuję, że wyrzuciłam świecące adidasy i karteczki z segregatora, mogłabym wymienić się tu za makaron. Ale za to niespieszna atmosfera zawieszona pomiędzy zabytkami a morzem sprzyjała rozmowom i nadrabianiu zaległości czytelniczych.  Wyszło bardzo na plus <3.





O czym trzeba pamiętać wybierając się w podróż poślubną? O dokumentach, panthenolu na oparzenia i żeby nie zapomnieć z hotelu telefonu ;) 

6 komentarze:

  1. Bardzo fajny, pozytywny post :) Ja się bardzo zniechęciłam do biur podróży i teraz jeździmy na własną rękę - wychodzi taniej, ponad to nie musimy się dostosowywać do sztywnego harmonogramu wycieczki i słuchać (zwykle) fatalnych przewodników ;) Zazdroszczę Rzymu - jest piękny, byłam parę lat temu (niestety właśnie ze zorganizowaną wycieczką) - marzę by kiedyś wrócić tam już na własną rękę.
    Swoją drogą na podróż poślubną też wybraliśmy Włochy - tyle,że Toskanię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem wybierzemy się gdzieś na własną rękę, tak jak piszesz- same plusy. Wiesz, chcieliśmy się o nic nie martwić, ale biuro podróży z pierwszych stron gazet nie jest idealne :D Mimo to było przepięknie, Włochy kuszą zaraz po ślubie ;) :*

      Usuń
  2. A ja Wam powiem, że lubię i wycieczki z biur podróży (choć ja tam tylko z biurem jadę, ewentualnie zwiedzam coś po drodze, a potem i tak żyję po swojemu) i te zorganizowane samodzielnie. Każda a swoje plusy i coś czego drugiej brakuje (np. uwielbiam zwiedzanie z przewodnikami-ludźmi!).
    A Rzym marzy mi się na listopad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubiłam, nigdy nie miałam problemu, ale teraz chciałam, żeby było perfekcyjnie- albo, żeby chociaż jedzenie przypominało jedzenie, a już z pewnością w kraju gdzie wystarczy coś dorzucić do makaronu! :)

      Wybierzcie się, pięknie jest. Nie da się tego zwiedzić do końca, więc chyba o to chodzi z wracaniem tam ;)

      Usuń
  3. Byliśmy z mężem w tym roku na kanonizacji i zostawiłam w hotelu obroczkę i pierścionek zaręczynowy. To była wycieczka objazdowa z pracy więc cały autobus ludzi. Ich miny kiedy musieliśmy wracać do hotelu bezcenne. A ja jak sobie przypomniałam wyglądałam jak matka Kevina którego zostawiła samego w domu (scena w samolocie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł, Miałam okazję fotografować takie zaręczyny, właśnie w Rzymie. Zapraszam:).
    www.galeriait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.